Minikor

Minikoret er Stefanskirkens begynderkor for børn fra 4-6 år. Børnene spænder i alder fra store børnehavebørn op til børn i 0. klasse. I minikoret laver vi mange sanglege og synger nye og gamle børnesange. Barnet deltager i minikoret sammen med en forælder eller anden voksen. Dette skaber en helt unik ramme for musikken, hvor børn og voksne synger sammen i trygge rammer.

Vi tager også hul på solmisations-universet og arbejder lidt med at synge kanon. Vi øver meget på at være koncentrerede, mens vi synger, og mest kun fjolle, når vi har pause. Minikoret deltager til Luciagudstjeneste, Fastelavn og til Palmesøndag.

Minikoret vil efter sommerferien blive ledet af Marie Westergaard, som er uddannet sanger og musikpædagog.

Tid: Mandage fra 16.30-17.30

Sted: Menighedshuset Karmel, Vedbækgade 12

MINIKORET ER FYLDT (tilmeld dig venteliste her)

Kalender for korskole