Børnekoret

Stefanskirkens Børnekor er for børn og unge fra 9-15 år. Vi synger danske sange og salmer, sange på forskellige sprog, simple flerstemmige satser og kanoner. Vi arbejder fortsat med solmisation som bærende element for flerstemmigheden og med noder, rytme og puls. Vi træner børnene i at synge solo foran hinanden og til koncerter og gudstjenester. Børnekoret deltager til mange forskellige gustjenester i Stefanskirken, blandt andet Lucia, Høstgudstjeneste, Halloween og De 9 læsninger før jul. Derudover deltager de på udvalgte søndagshøjmesser eller dåbsgudstjenester.

Onsdage kl. 17-18: Børnekoret og spirekoret øver for tiden sammen. Korprøverne foregår i menighedshuset Karmel på Vedbækgade 12, 2200 København N. Med jævne mellemrum går vi over i kirken for at stifte bekendtskab med rummet.

Tilmeld dig til børnekoret her