Stefantastic

Stefanskirkens rytmiske kor

Efter sommerferien starter korsæsonen tirsdag d. 22. august 2023. Der er åbent hus til de første to korprøver - altså d. 22. og 29. august. Her er interesserede sangere velkomne til at komme forbi og se, om Stefantastic er noget for dem. Hvis du er interesseret i at være med i Stefantastic - og du ikke kan komme til den åbne prøve - skal du til en stemmeprøve hos korleder Simon Jansfort. Send os en mail på stefantastickor@gmail.com, så vi kan lave en aftale.

Stefantastic er Stefanskirkens skønne, rytmiske kor for voksne. Koret øver hver tirsdag kl. 19-21.30 og synger primært nyere rytmisk musik, men indstuderer også salmer og gamle klassikere. Vi holder koncerter til jul og sommer og medvirker ved gudstjenester, konfirmationer og enkelte koncerter uden for kirken i løbet af året.

Du kan se Stefantastic på YouTube

Det koster 400 kr pr. halvår  at deltage.
Kontingentet skal betales via MobilePay på Stefanstastics MobilePay-nr. 354451.

Udover at blive bedre til at synge, så vil korets mål være at lave eksperimenterende optrædener med band, stomp, lidt koreografi og andre spændende elementer.

Stefantastic ledes af Simon Jansfort.

Hvis du har spørgsmål, kan du skrive til bestyrelsen på stefantastickor@gmail.com.

Koncerter i Stefanskirken