Spirekor

Spirekoret i Stefanskirken er for børn fra 6-9 år. Børnene går typisk i 0.-2. klasse. I spirekoret synger vi nye og gamle børnesange, salmer og mindre korsatser. Vi arbejder med solmisation og flerstemmighed, forståelse for noder, rytme og puls og synger masser af kanoner. Vi bevæger os meget mens vi synger, og bruger gerne fagter til at understøtte teksten. Børnene lærer at synge solo foran hinanden som en helt naturlig ting. Spirekoret deltager ofte til temagudstjenester i Stefanskirken, blandt andet til Lucia, Halloween, Fastelavn og til Palmesøndag. Der kan også komme koncerter ude af huset.

Onsdage kl. 17-18.

Korprøverne foregår i menighedshuset Karmel på Vedbækgade 12, 2200 København N. Med jævne mellemrum går vi over i kirken for at stifte bekendtskab med rummet.

Tilmeld dig til Spirekoret her.