Babysalmesang (0-1 år)

Babysalmesang i Stefanskirken er både hyggeligt og sjovt. Vi synger skønne danske salmer og sjove børnesange med fagter, spiller på rasleæg, danser og laver bevægelseslege, blæser sæbebobler, lytter til instrumenter og tager barnet med ind.

Fra januar 2024 er babysalmesang tilbage i Stefanskirken. Der er som altid to hold:

Forløb 2:

Startdato: Onsdag d. 28. februar

Påskeferie i uge 13

Slutdato: Onsdag d. 17. april

Babysalmesang 1 (7-12 mdr): Kl. 10.00-10.45 - TILMELD DIG HER

Babysalmesang 2 (3-6 mdr.): Kl. 11.15-12.00 - HOLDET ER FYLDT. TILMELD VENTELISTE HER

Forløb 3:

Startdato: Onsdag d. 24. april

Slutdato: Onsdag d. 19. juni

Babysalmesang 1 (7-12 mdr): Kl. 10.00-10.45 - TILMELD DIG HER

Babysalmesang 2 (3-6 mdr.): Kl. 11.15-12.00 - HOLDET ER FYLDT - TILMELD TIL VENTELISTE HER

Sted: Stefanskirken, Nørrebrogade 191
Pris: 200 kr. for et forløb - betalingsinfo fremsendes inden holdstart.

Hvis man ønsker at søge menighedsrådet om friplads kan man henvende sig til en af præsterne.

Holdene undervises af Nanna Varmer Ipsen.

En gave for livet

Aktiv beskæftigelse med musik, stimulerer barnets emotionelle og sociale udvikling, såvel som dets kropsbevidsthed og motoriske udvikling. Sang og musik har desuden en positiv indflydelse på barnets sprogudvikling - og naturligvis på dets musikalske nysgerrighed.

Musik er et grundlæggende udtryksmiddel og et kommunikationsmiddel, der trodser alder, nationalitet og social status.

Giv dit barn forudsætningerne for at glæde sig ved musik, så giver du det er en gave for resten af livet. Man kan ikke komme for tidligt i gang!

Og skulle det ikke være nok, så er der også tid til snak og hygge med de andre deltagere bagefter.

Babysalmesang

Friplads til børneaktiviteter

Det er muligt for økonomisk trængte familier at søge friplads på alle børneaktiviteter i Stefanskirken, sådan at man ikke skal betale for at deltage. Hvis I har brug for en friplads til jeres barn kontakt sognepræst Thomas Høg Nørager på mail thn@km.dk.

Tumle- og babygudstjenester