Dåbsgudstjeneste

I Stefanskirken kan du blive døbt både som baby, barn, ung og voksen. På udvalgte lørdage kl. 11.00 holder vores sognepræster Pernille Østrem og Thomas Høg Nørager dåbsgudstjenester, hvor dåben er omdrejningspunkt for en festlig gudstjeneste med bibellæsning, salmesang, orgelspil og dåbstale.  Hvis du er interesseret i at få dit barn døbt eller selv blive døbt, skal du kontakte kordegn Arlette Gürtler på telefon 2425 9600.

2-3 gange om året er der mulighed for at holde dåb til en familiegudstjeneste, hvor Stefanskirkens korskole medvirker og giver gudstjenesten et endnu mere festligt præg. Spørg kordegn Arlette Gürtler om dato for næste familiegudstjeneste med børnekor, hvis du er interesseret.

Dåbsgudstjenesterne er åbne for alle uanset om man kender nogen, der skal døbes, eller man bare har lyst til at være med til at byde det nye medlem af menigheden velkommen.

Dåbshandling